شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

کهکشان راه شیمی

یک شیمیدان همه چیزُ  را شیمیایی می‌بینه! حتی کهکشان رو! اصلا کی گفته کهکشان راه شیری؟! درستش کهکشان راه شیمی بوده! اینجاست که باید گفت: فاصله، یه حرف ساده‌ست! بین شیری و شیمی . . . .


از یاداشتهای چک نویسه ملاک

نظرات 5 + ارسال نظر
آشنا سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:42

سلام
متوجه نشدم الان اجازه دادین؟؟

آشنا سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:18

سلام
استاد این قالب خوبه،تنوعه!فقط اگه موافقید همین بمونه چون منم اون قبلی رو پیدا نمیکنم سایتش هم اصلا باز نمیشه! بعد امتحانا میخوام تلاش کنم ببینم میتونم یه قالب برای اینجا درست کنم! البته اگه شما اجازه بدین.
یا حق

سیده ملاک الفحام چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:17

اون بالاییه من بودم.یادم رفت اسسم رو بنویسم

سلام
پرواضح بود
یا علی

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:13



سلام.این مطلب رو نگه داشته بودم تا بعد از یک مطلب علمی دیگه بذارم .ترسیدم بذارم گفتم الان اخطار میدین که مطلب غیر علمی نذارید.حالا که خودتون گذاشتید ممنون

سیدعباس میراحمدیان سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:34

سلام
اگه کذبه که هیچ
ولی اگه واقعیه من از سرانجام کار شما میترسم
اون از نفس عمیق توی هوای آلوده
اون از میز ناهارخوری
اینم از کهکشانتون
خدایی نکرده کار به جاهای باریک نکشه

سلام
اینو من از بین یاداشتهای چرکنویس ایشون استخراج کردم ظاهرا ایشون قصد نداشتن اینو واسه نمایش، نمایش بدن !
یا علی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.