شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

ما رو یه همچین میزی ناهار میخوریم!


نظرات 9 + ارسال نظر
آشنا سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:24

سلام
آقای قاسمی رجاء یه چیزی!! تازه الان فهمیدم
ما رو همچین میزی ناهار میخوریم خود میزو نمیخوریم که
بماند که من هنوز تعجبم که چرا رو نیمکت غذا میخوریم

آشنا جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:51

سلام
من فقط یادآوری کردم اینارو همه بلدن...
شانس دقیقا یعنی چی؟؟؟؟
من اعتقاد دارم ما خودمون همه چیزو میسازیم، شانس فقط یه اصطلاحه... شاید اشتباه میکنم، نمیدونم

آشنا جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:13

""""سلام"""""
خوشمزه مسلما آشپز خوبی نیستید!!
استثناً اینجا رایگانه!!! راحت وسط شهر نفس عمیق بکشید کل جدول تناوبی رو به درون بدن کشیدید

سلام
منتها تنها 61 عنصر به عبارتی 100*61/114 درصد!
یا علی مدد

آرش قاسمی رجاء جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:57

خسته نباشید به شیمیست های فعال علوم پایه. دوستان لطف کنن قیمت هارو هم رو منو بزنن.حیفه که لانتانیدها و آکتینیدهای خوشمزه و پر ویتامین بدون نرخ بمونن

سلام
فقط اورانیم رو نمیفروشن!!
چون در حال غنی سازیش هستن!
بقیه رو هم به نرخ ارز مبادلاتی مبادله میکنن!
یا حق

آشنا جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:54

سلام دوست من
اینو یادم رفت بگم...
ایرادی نداره، اگه مدیر وبلاگ هم نباشی میتونی سایز عکست رو عوض کنی!
وقتی تو سایتی که آدرس عکس رو ازش کپی میکنی بری تو ویرایش تصویر میتونی سایز عکست رو تغییر بدی و با فرمت JPEG سیوش کنی اونوقت خودش برات درست میکنه

سلام
پس یه چیزایی بلدید اما رو نمیکردید
یا حق

آشنا جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:48

سلام
من "سالم" رسیدم
چشم درستش میکنم...
میگم، تا باشه از این شانسا که روزی صد بار در خونه آدمو میزنه البته اگه بشه بهش گفت شانس!!!!

سلام
منتها بعضی وقتا شانس در میزنه اما ما توی خونه مون تشریف نداریم!
یا حق

fars جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:16 http://www.fars.me.cc

۵۶۳۲۰۳۶۵۴۸گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fars.me.cc

به به
دوباره برگشتی
اگه حرف شما درست می بود که الان در به در دنبال مشتری نمیگردید جناب شانس
یا حق

سیده ملاک الفحام جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:02

سلام

قالب این وبلاگ خیلی قشنگه ولی یه مشکلی داره.اون هم اینه که نشون نمیده که هر دانشجو چند تا مطلب فرستاده

سلام
اون مشکل قالب نیست
باید به هش اضافه کرد
یا حق

سیده ملاک الفحام جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:00

سلام

آشنای عزیز ، بی زحمت سایز عکس های مطالبم رو درست کن.من چون میریت وبلاگ رو ندارم نتونستم سایز عکس ها رو کوچیکتر کنم

سلام
آشنای عزیز توی آزمایشگاه بود اگر سالم برسه خونه ان شالله درست میکنه
یا حق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.