شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

شیمی تجزیه

شیمی تجزیه به عنوان یک بخش کاربردی در علوم مختلف است هدف از این وبلاگ ارائه روشهای تجزیه ای پرکاربرد است. https://www.instagram.com/_u/ShimiGeram

دالتون ها در پایین پله ها

با سلام

امروز روز کلاس من با دالتون ها نبود اما

یکی از دالتون ها که شواهد زیادی وجود دارد که حالا حالاها قصد نداشته باشند اصلاح رفتار به اصطلاح دودی خود را اصلاح کنند، در بیرون از دانشکده مرا به دو سیب تهدید کرد

و در حالی که حقیر از چنگال تیز ایشان در حال فرار بودم  و البته موفق به این کار شدم یک بار دیگر در پایین پله ها به کمک دوست خود در حضور یک شاهد زنده مرا تهدید به حضور در محل زندگی خود (همان کافه تریای کنار دانشکده) شدند. از مفاد این پیشنهاد ایشان بدلیل رعایت انصاف اخلاقی نمیتوانم چیزی عنوان بفرمایم.

و تا من فقط واژه ی مدیر گروه را بر زبان مبارک جاری کردم شاهد متواری شدن دو دالتون عزیز بودم.

حتی امروز سر دسته ی دالتون ها با من ملاقات خصوصی داشت. متاسفانه بدلیل ملاحظات امنیتی از گفتن جزئیات این دیدار مهم نمیتوانم مطلبی بگویم.

خداوند ما را از شر دالتون ها حفظ نماید.

امیدوارم دانشجویی که با نوشتن نام کامران نجف زاده در کلاس من حضور یافته بود و باعث بر هم زدن نظم عمومی و فضای اختصاصی کلاس من شده بود به سزای عمل زشت خود برسد.

الهی آمین

یا حق

نظرات 14 + ارسال نظر
سیده ملاک الفحام چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:35

چشم

بی ریا دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:26

خانم الفحام خواهر من دوز بیاناتتان خیلی بالاست لطفا
در حد لیسانس فرمایشات بفرمایید

سیده ملاک الفحام یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:30

سلام

پس شاید از این جمله ی رضا امیرخانی خوشتون بیاد که میگه :

( آدمی که یک‌بار خطا کرده باشد و پاش لغزیده باشد و بعد هم پشیمان شده باشد مطمئن‌تر است از آدمی که تا به حال پاش نلغزیده.
این حرف سنگین است، خودم هم می‌دانم.
خطانکرده تازه وقتی خطا کرد و از کارتن آک‌بند در آمد فلزش معلوم می‌شود اما فلز خطاکرده رو است، روشن است، مثل این کفِ دست. کج و معوج‌ش پیداست.
از آدم بی‌خطا می‌ترسم. از آدم دوخطا دوری می‌کنم، اما پایِ آدم تک‌خطا می‌ایستم )

شاید به خاطر همین بود که گفتین : محافظه کار آدم قابل اعتمادی نیست...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:25

سلام
تا چند وقت پیش یک صاحب کار داشتم انقدر دروغ از کارمند هایش شنیده بود حرف همه را دروغ تلقی میکرد
یعنی حرف راست رو هم دیگه قبول نداشت
حالا حکایت شماست مگه دوستی صادقانه استاد با دانشجو امکان پذیر نیست؟
بیان صحبت از نمره برای من گران تمام شد و این گونه برداشت میکنم که شما فوق العاده محافظه کار هستید تازه مطمئن باشید بنده توان دریافت ۲۰ رو هم دارم ولی ...
الا ای حال کارت درسته استاد درسته درست

سلام
از اینکه مرا در زمره محافظه کاران قرار دادید هم ممنونم هم متعجب. معمولا محافظه کاری با شفافیت و صداقت از یک جنس نیستند. من به شدت معتقدم که آدم های محافظه کار قابل اعتماد نیستند. و خیلی تلاش میکنم همواره با صداقت و بدون ریا! آنچه را که درست به نظرم می رسد، انجام دهم.
فقط برخی موارد جسارت لازم را پذیرش اشتباهات و جبران آن ها ندارم البته خیلی از موارد هم داشته ام هر چند در اون لحظه همه چی روی سرم آوار شده اما در طولانی مدت به نفع من تموم شده.
امیدوارم آن "ولی ...." بهتون اجازه بده تا توان شما را بسنجم. در ضمن امیدوارم صاحب کار جدیدتان مانند قبلی نباشه
یا علی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:06

ضمنا محتاج به دعای شما هستم

سلام
دل شما به خدا نزدیک تر است لطفا برای تمامی دوستانتان و این حقیر نیز دعا کنید.
یا حق

همون ریا دیگه پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:04

سلام
آخه بعضی وقتا ابراز محبت باعث ایجاد سوء تفاهم برای مخاطب میشه مخصوصا زمانی که استاد باشه و ...
تازه از وجود افراد ابله هم که به آدم برچسب میزنند نمیتوان درامان بود شایدپس از پاس کردن درس شما هویدا سازی این ابراز معقول تر باشد؟


سلام به آنکه بی ریا و بی صدا میاد و بی ریا و باصدا میره
با واژه بکار برده شده موافق نیستم بهر حال فرهنگ جامعه ما نشان دهنده سابقه تاریخی ما نیست. مخصوصا در مورد روابط و به ویژه اگر جنسیت ها مخالف باشد. گویی ما فاصله زیادی با جامعه ی قرآنی و اسلامی داریم.
من نیز مانند شما همیشه اعتقاد دارم انسان نباید هیچگاه خودش را در محیطی قرار دهد که در مظان اتهام دیگران است.
سیاست و ذکاوت شما ستودنی است.
فقط امیدوارم التماس دعای شما به التماس نمره نیانجامد که باعث شرمندگی من است.
خداوند ما را از محبت تلخ و حرف های سرد محفوظ نگه دارد با دعاهای شما آینده خوبی برای کشورمان رقم زده بشود.
با تشکر که وقت گذاشتید
یا علی

بی ریا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:08

سلام
نمیدونم شاید نباید از شما تعریف میکردم ولی خوب من حرف دلم رو زدم شما رو نمیدونم

سلام
نمیگم ریا نشه
بازم میخام ریا نشه
بی ریا
؟
من فقط خواستم خانه دوستان را بروبم و درب دشمنان را نکوبم
یکم زود نیست از دست "یک استاد خوب- با کمالات-دلسوز و زحمت کش-مهربان-فداکار-و... هم که( شما) دارید (و دیگران) نمیذارن راحت باشه و اذیتش میکنن"
ناراحت بشید و شایدم بخواهید اذیتش کنید
موفق باشید
همواره بی ریا باشید
التماس دعا

بازم میخوام ریا نشود چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:43

سلام
یک استاد خوب- با کمالات-دلسوز و زحمت کش-مهربان-فداکار-و... هم که داریم نمیذارن راحت باشه و اذیتش میکنن من از جانب تمام دانشجویان ... از شما عذر خواهی میکنم ان شاءلله سلامت باشید


سلام
همه اون صفات که گفتید متعلق به منه
یک ضرب المثل چینی شایدم غیرچینی هست که عین جملاتش یادم نیست اما مضمونش اینه که "
بدترین دشمنای آدم اونایی هستن که صفاتی را که او نداره بهش اطلاق میکنن چه صفات خیلی خوب مثله خط اول و چه صفات بسیار نامطلوب مثله دالتون ها"
ممنون از شما دوست خوب با کمالات دل سوز و زحمت کش مهربان و فداکار و پرتلاش و حق دوست و همه چی تموم دیگه!!!!!
با آرزوی توفیق از خداوند منان

آشنا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:14

سلام
ایهام قشنگیه...متوجه شدم
سلامت باشید

سلام
ابهام در ایهام
و
ایهام در ابهامه
یا حق

آشنا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:01

سلام
خواهش میکنم نفرمایید!از سلام اول جمله هام تا فکرای جدیه زندگیم رو از شما دارم که خیلی بهتر شدن...الگوی نا مناسب باعث بدتر شدن میشه اما شما باعث بهبودش شدین...
من واقعا دالتون نیستم!فقط دوست داشتم کسی ندونه من کی هستم ولی فکر نمیکردم این کامنتها تا اینجا ادامه پیدا کنن!! اما باز هم فرقی نمیکنه چون این طوری راحتم... از نظر من شخص مهمه نه اسم!شاید اشتباه میکنم نمیدونم
"سلامت باشید"

سلام
سلام اسم خداست پس شروع خوبیه برای تمامی کارهامون.
منظور من در برخی موارد از دالتون ها همان اشخاص نیستند برخی وقتا همه ما دالتون می شویم اما از نوع جان دالتون.
و همینقدر بدانید من عاشق این پسر ساده روستایی هستم و شاید خیلی مناسب باشه پست بعدی ام رو اختصاص بدم به جان دالتون.
جان دالتون الگوی خوبیه برای تلاش برای موفقیت برای نا امید نشدن حتی اگر از کور رنگی رنج ببریم.

موفق باشید

آشنا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:48

سلام
من از شما بی نهایت ممنونم چون با حرفای شما و شخصیت شما و الگو قرار دادنتون طرز فکرم بهتر شده
این منم که باید از شما تشکر کنم...
راستش چون از اول نگفته بودم کی هستم(بی غرض) دیگه گفتم گفتنش ممکنه خوب نباشه و باعث ناراحت شدن شما بشه!
بازم ازتون ممنونم...

سلام
فکر میکنم الگوی نامناسبی انتخاب کرده باشید.
اگر شما جزو دالتون ها نباشید هراسی از گفتن نامتان نداشتید مگر اینکه ....
موفق باشید

آشنا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:30

سلام
عذر میخوام من واقعا منظوری نداشتم...خیلی ببخشید
من قصد جسارت به شما رو نداشتم، اگه نادانسته حرف خوبی نزدم واقعا ازتون عذر میخوام، شرمنده

سلام
اتفاقا شما نادانسته خوب حرفهایی میزنید امیدوارم در همین نزدیکی ها ، دانسته حرفهای خوبی بزنید
نیاز به عذر خواهی نیست چون در کلام شما و نه در نیت و قصد شما نشانه ای برای جسارت مشاهده نمیشود البته شاید من هنوز تشخیص ندادم
منتظر متعجب کردن من نباشید من زمانی متعجب می شوم که شما دور از انتظار من در تحصیل موفق نشوید.
خیلی خوشحالم که شما با نقطه نظرات مفیدتان منو یاری میکنید.
ممنون
ممنون
ممنون
یا علی مدد

آشنا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:24

سلام
استاد گرامی بعد شما میفرمایید من دالتونم!!؟؟ آخه اصلا این کارا به من میاد!؟ آخه من سرم تو کار خودمه، از این کارا نمیکنم منو با اون دالتون اشتباه نگیرید خواهش میکنم! من فقط یه آشنام... آخه اگه شما متوجه بشید به چه کسی فرمودید دالتون خودتون متعجب میشید!!


با سلامی آشنا محضر آشنا
بنده هیچ وقت جرات این جسارت را ندارم هر چند دور از انتظار هم نباشد
و اما یعنی الان که سرتون توی این وبلاگ و توی اینترنت میچرخه بازم سرتون تو کار خودتونه! نکنه همه ما و جمیع افراد دیگر مشغول آماده کردن مقدمات اینیم که شما سر مبارک تان را متحرک کنید.
البته از علاقه شما به بیولوژی تا حدودی میشود تشخیص داد که شما کدام شخصیت شخیص و البته کمی تا قسمتی جدی و تا حدودی درس نخوان و مقداری هم فراری هستید.
امیدوارم روزی متعجب شوم
یا علی

نمیگم ریا نشه چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:15

سلام
استاد خودم خاطر خواهتم هرجا نیاز شد فقط کافیه امر کنید نباشه کسی بخاد شما رو تهدید کنه

سلام آقای یا خانم درستکار
تا دیروز که جان ما تهدید نشده بود شما ریاکار بودید اما حالا که بحث حفاظته و جان فشانی از اسم هم دریغ می کنید.
بهرحال بخاطر این جمله قشنگ و اعتماد به نفسی که به من دادی، شما را سپاس،

دالتون ها همواره در کمین ما هستن این یادتون باشه
یا حق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.